تبلیغات
محلی برای آغاز یک کسب و کار - ۳۰ اشتباه کسب و کارهای کوچک که پولشان را هدر می‌دهد
محلی برای آغاز یک کسب و کار
!!!لطفا در این مکان صحبتی از یک شبه پولدار شدن نکنید!!!
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سلام
سلامی گرم خدمت شما دوستان عزیز
امیدوارم که تونسته باشید سهمتون رو از زندگی بگیرید
بنده این وبلاگ رو ایجاد کردم تا بتونم هر چند کوچیک تونسته باشم کمکی کنم تا کسب و کارهای شما عزیزان قدرت بگیرن و بتونید سهم خودتونو از بازار بگیرید.
اینجا ما بحثی از یک شبه پولدار شدن نداریم

لطفا تو نظر سنجی های وبلاگ شرکت کنید و نظرتونو بگید

من تمام تلاشم رو می کنم تا شما به بالاترین درجه شغلیتون برسید

ما اینجا فقط راهکار ارائه می کنیم

راسی یه چیزی که یادم رفته بود بگم :چون من هر روز 4 الی 5 مطلب تو وبلاگ می زارم مطالب قبلی به آرشیو میره پس اگه می خواین هیچ مطلبی و نظر سنجی رو از دست ندید حتما به موضوعات یا آرشیو مراجعه کنید

مدیر وبلاگ : مهدی گل محمدی
نظرسنجی
به نظر شما چگونه یک کسب و کار با موفقیت رو به رو می شود






صاحبان کسب و کار‌ها معمولا در اوایل راه انداختن تجارتشان اشتباهاتی می‌کنند که باعث می‌شود مقدار زیادی از پولشان هدر رود. سایت «مدیرعامل‌های زیر ۳۰ ساله» در یک بررسی، از تعدادی از صاحبان کسب و کارهای کوچک پرسیده است که فکر می‌کنند بیشترین اتلاف هزینه کسب و کار‌هایشان در کجا‌ها اتفاق افتاده است. محورهای عمده پاسخ‌ها اتلاف هزینه در زمینه فضای اداری، بازاریابی و استخدام کارکنان بود. این فهرست می‌تواند به شما کمک کند از این اشتباهات پیشگیری كرده و در سرمایه گذاری و مدیریت هزینه‌های کسب و کارتان موثر‌تر عمل کنید.


این مطلب رو من تو یکی از سایت ها دیدم لازم دونستم براتون بزارم تا استفاده کنید و اول کاری سرمایتون رو هدر ندید.

 

بریم به ادامه مطلب

صاحبان کسب و کار‌ها معمولا در اوایل راه انداختن تجارتشان اشتباهاتی می‌کنند که باعث می‌شود مقدار زیادی از پولشان هدر رود. سایت «مدیرعامل‌های زیر ۳۰ ساله» در یک بررسی، از تعدادی از صاحبان کسب و کارهای کوچک پرسیده است که فکر می‌کنند بیشترین اتلاف هزینه کسب و کار‌هایشان در کجا‌ها اتفاق افتاده است. محورهای عمده پاسخ‌ها اتلاف هزینه در زمینه فضای اداری، بازاریابی و استخدام کارکنان بود. این فهرست می‌تواند به شما کمک کند از این اشتباهات پیشگیری كرده و در سرمایه گذاری و مدیریت هزینه‌های کسب و کارتان موثر‌تر عمل کنید.

1- تبلیغات بد: اغلب صاحبان کسب و کارهای کوچک نوپا مورد حمله تبلیغاتچی‌های زیادی برای فروش فضای آگهی قرار می‌گیرند. پیش از تصمیم‌گیری تحقیق کنید و مشخص کنید که آیا مشخصات مشتریان شما با مخاطبان تبلیغات آن‌ها منطبق است یا نه. خود را درگیر تعهدات دراز مدت نکنید. اگر شرکت‌های تبلیغاتی به کارشان تعهد داشته باشند، اجازه می‌دهند که در یک دوره آزمایشی با آن‌ها کار کنید.
کریس سونجو از LoveBookOnline.com

2- در طول تجربه 22 ساله ام در زمینه کسب و کار، رایج ترین و بزرگترین اتلاف پول برای كارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک را هزینه برای جا و مکان می‌دانم. من هم در میان تاجران تحصیلکرده و هم تاجران جوان و تازه كار دیده ام که بیش از حد نیاز برای ساختمان، اجاره بها و تجهیزات هزینه كرده و پول هدر داده اند.
ریچ پترسون از PattersonBrands.com

3- جایی که من دیده ام مشتریان ما بیشترین پول را هدر می‌دهند، در هزینه كردن برای وب سایت های سفارشی است که نیازی به آن ندارند. اکنون شرکت‌های بزرگ زیادی هستند که راهكارهای مبتنی بر الگوهای آماده را برای هر نوع سایتی ارائه می‌دهند که می‌تواند تا زمانی که نیازهای اصلی کسب و کارتان مشخص می‌شود با این کار هزینه‌های یک کسب و کار کوچک را پایین نگه داشت.
لئونا لوری از ohleona.com

4- هدر دهنده شماره یک پول در کسب و کارهای جوان یکی صرف هزینه گزاف برای تهیه یک طرح کسب و کار و دیگری برونسپاری توسعه محصولاتشان است. اولی هدر دادن وقت و پولتان است، چون معمولا سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شرکت شما با یک صفحه گزارش قضاوت می‌کنند و دومی نیز نشان می‌دهد که تیمتان به اندازه کافی قوی نیست و به احتمال زیاد رقبا شما را از میدان به در خواهند کرد.
مایک آیوی از RentSavvy.com

5- بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی غیر قابل سنجش: یکی از بزرگترین موارد اتلاف پول، به كار گرفتن یك شرکت روابط عمومی، بازاریابی یا تبلیغاتی است که عملکردش به راحتی قابل اندازه گیری نبوده و شرکت در برابر عملکردش پاسخگو نیست.
رایان هیمل از BIDaWIZ.com

6- به نظر من در بسیاری از موارد، استخدام کارمند بیش از حد نیاز، حوزه ای است که کسب و کارهای کوچک و یا کارآفرینان تازه کار در آن پولشان را هدر می‌دهند. صاحبان یك کسب و کار جدید، باید سعی کنند بدون افت کیفیت تا جایی كه می‌توانند کارهایشان را خودشان انجام دهند و از نیروهای کمکی موقت یا پاره وقت استفاده کنند.
ژاکلین تروتا از MuseumWayPearls.com

7- یكی از تله‌های بزرگ برای کسب و کار این است که دنبال تجهیزات پر زرق و برق و روش‌های پیچیده باشیم بدون اینکه بدانیم در عمل به چه درد می‌خورند. احتمالا شما به هیچ یک از این موارد نیاز جدی ندارید: کامپیوتر جدید، میز كار جدید، کت و شلوار جدید، مدل موی جدید و هر چیز جدید دیگری.
کین جمیسون از HoodWebManagement.com

8- هزینه بد صرف شده برای بازاریابی: بیشتر کارآفرینان قبل از اینکه بتوانند به مهم‌ترین سوال پاسخ بدهند، پول خود را در بازاریابی صرف می‌کنند. اینكه چرا باید یک مشتری بالقوه محصول یا خدمت من را بخرد و نه مال رقبای من را؟ گام دوم: چگونه می‌توانم به بخشی از بازار که به آنچه ارائه می‌دهم، علاقه دارد دست یابم؟
داگ و پولی وایت از WhitestonePartnersInc.com

9- هزینه های خدمات حقوقی برای کسب وکارهای تازه کار می‌تواند هزاران دلار برایشان تمام شود. من وکیل نیستم و حرفم توصیه‌ای حقوقی نیست، اما به احتمال زیاد کارآفرینان خودشان بدون وکیل می‌توانند از عهده کاغذ بازی شرکتشان، برآیند.
آلن از InterviewSuccessFormula.com

10- یکی از شیوه‌های اتلاف پول در کسب و کارهای کوچک این است که یک کمپین تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک اجرا کنند، بدون اینکه هیچ گونه اطلاعی از نحوه مدیریت آن داشته باشند. كمپین‌های پرداخت به ازای کلیک عالی است، اما اگر مطمئن نیستید که چگونه این کمپین را درست مدیریت کنید، باید آن را برونسپاری کنید.
کریس وایز از guidelinecentral.com



11- زیرساخت‌های غیر ضروری، وثیقه زیاد برای نام تجاری، هزینه های حقوقی و تبلیغات سنتی. کارآفرینان جوان که هنوز هیچ مشتری ندارند، لازم نیست یک سیستم CRM داشته باشند، یا ایده هایی را ثبت کنند که هنوز ارزششان ثابت نشده است.
آدام واگنر از Go Media, Inc

12- کپی کردن شیوه های کارآفرینان دیگر (اعم از استراتژی بازاریابی، رسانه‌های اجتماعی، ارائه دهندگان خدمات کمک های مالی) که شباهتی به وضعیتی آنها ندارند.
جو آبراهام از Entrepreneurial DNA

13- بزرگترین اتلاف پول تصمیمگیری‌ ضعیف است. صاحبان کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان باید از اول خوب تصمیم بگیرند. آنها حاشیه امنیت شرکت‌های بزرگتر را ندارند.
سینا شارپ از sharpmarket.com

14- صاحبان کسب و کارهای کوچک اغلب بیش از حد وقت خود را برای انجام وظایفی که هیچ تجربه قبلی در آن ندارند هدر می‌دهند و همانطور که می‌دانیم وقت طلا است. در عوض، آنها باید بر روی نقاط قوت کسب و کار خود تمرکز كنند و آنچه را كه در آن ضعیف هستند به نیروهای قابل اعتماد بیرونی محول كنند.
کریستینا را ، مدیر Buzz Creators

15- روش شماره یك اتلاف پول برای کسب و کارهای کوچک بازاریابی از طریق توییتر و ف/ی/س/ب/و/ک است. اغلب شرکت‌ها نمی‌دانند چگونه این کار را به طور موثر انجام دهند، فقط چیزهایی شنیده اند و باور کرده اند. آنها کلی زمان و پول صرف رویای رسانه های اجتماعی می کنند ولی اغلب، این رویا برایشان تبدیل به کابوس هدر رفتن پول و زمان می‌شود.
برت مارتینز از BertMartinez.com

16- بزرگترین اتلاف پول در کسب و کارهای کوچک در حوزه منابع انسانی است. مقدار زمان، پول و تلاشی که صرف استخدام یک فرد و آموزشش می شود خیلی زیاد است. بنابراین بسیار مهم است که مطمئن شوید شرکت فردی مناسب با مهارت های درست و نگرش مناسب برای آن شغل خاص را استخدام کرده است.
ریچ از empireofhope.com

17- بزرگترین چیزی که من می بینم کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان پولشان را در آن هدر می دهند، بازاریابی گران و ساخت وب سایتهای پیچیده است. ساخت بروشور، آرم‌ها و وب سایت‌های پیچیده قبل از اینکه پیام به اندازه کافی تکامل یافته باشد، اتلاف وقت و پول است.
بانی هریس از WaxMarketing.com

18- بی‌فایده ترین هزینه های کسب و کارهای نوپا را می‌توان تمایل زودهنگام به توسعه دانست. وقتی یک کسب و کار نوپا با سرعتی بیش از حد رشد میکند، زاویه دیدش تونلی می‌شود و فقط بر یک جنبه از کسب و کارش تمرکز می‌کند. این رشد و تازه به دوران رسیدگی خودش را در تمایل شرکت برای ابراز وجود نشان می‌دهد. چنین شرکت‌های نوپا که تازه پولی به هم زده اند، آن را صرف فضاهای اداری شیک پر از کامپیوترها و ابزارهای تكنولوژیك جدید می‌کنند.
Alex Wall

19- بسیاری از کارآفرینان جدید فکر می‌کنند باید به کسی برای بهینه سازی در موتورهای جستجو پول بپردازند. با این حال، ارائه محصولات/ خدمات خوب، محتوای خوب در سایت و وبلاگ و استفاده از رسانه های اجتماعی رایگان یک راه حرفه ای برای بالاتر رفتن رتبه تان در موتورهای جستجو است. در عوض این پول را می توانید در جای بهتری استفاده کنید.
شیلوندا داونینگ Virtual Work Team LLC

20- صرف هزینه برای برونسپاری خدمات: عمده این هزینه در حوزه خدمات حقوقی، بانکی و مشاوره است که می‌تواند بسیار گران تمام شود و به خصوص در اوایل کار می‌توانید با كمی زحمت شخصی بیشتر از این هزینه ها اجتناب کنید.
بن واگنر ، مدیر عامل شرکت LifeKraze

21- من فکر می‌کنم بزرگترین مصرف پول اجاره فضای اداری است، اگر می‌توانید در مراحل اولیه کار در خانه کار کنید. امكانات جدید فناوری این امکان را می‌دهد که محل کار مجازی نیز عملکرد خوبی داشته باشید.
نیک رابینسون از Social Media HQ

22- بدون شک، بزرگترین منبع اتلاف پول بازاریابی بی اثر است، چون اغلب کسب وکارهای تازه کار، صاحبان کسب و کار کوچک و کارآفرینان هیچ چیز در مورد بازاریابی نمی‌دانند. این کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک فریب شرکت‌های بازاریابی را خورده اند که معتقدند بازاریابی بروشورهای براق، آرم های پیچیده و وب سایت‌های فانتزی است در حالی که كلید بازاریابی جلب توجه و برقراری ارتباطات موثر است.
هوگلند اسمیت نویسنده كتاب Be the Red Jacket

23- یكی از شیوه‌های هدر دادن پول صرف آن برای فضای اداری و مبلمان است. فقط كافیست یک فضای خلاق پیدا کنید که بتوانید در آن فکر و كار کنید. شما وکیل نیستید که ساعتی صدها دلار می‌گیرد تا دفترش را با مبلمان لوکس نمایش دهد.
الی ناتان از Promoting Group

24- هزینه كردن برای اقلام سخت مانند فضای اداری، سیستم‌های تلفن، و غیره در حالی که هنوز مشتری ندارند اشتباه است. همچنین از آنجا که وقت طلاست، یک اتلاف دیگر تمرکز بیش از حد بر روی رسانه‌های اجتماعی و باور به این است که «دوستان» و «پیروان» همان خریداران هستند.
مایکل جی وان Osch از thinktankmen.com

25- تبلیغاتی که حتی هزینه خودش را هم در نمی آورد: این روزها کلی شیوه جذاب و سرگرم کننده برای صرف بودجه تبلیغات وجود دارد، اما فقط چند تای آنها هزینه‌شان را از طریق مشتریان برمی‌گردانند. کارآفرینان باید در مورد میزان پاسخ گرفتن از این تبیلغات، میزان فروش و سفارش‌‌ها​ واقع بین باشند تا درک درستی از میزان تاثیر بالقوه یک کمپین تبلیغاتی به دست آورند.
پل شارتر از Minimus.biz

26- تبلیغات سنتی: مصرف کننده امروز از كودكی یاد گرفته که تبلیغات را نادیده بگیرد. اگر در مجلات تبلیغی می‌بینیم، چشممان اطراف آنها به دنبال محتوای مجله می‌گردد، یا در رادیو هر وقت که تبلیغ شروع شد، ایستگاه را تغییر میدهیم تا موسیقی گوش کنیم.
آنتونی کادیاسپاتی از ActivistEyewear.com

27- من فکر می کنم یکی از بزرگترین موارد اتلاف پول Adwords گوگل است، که اگر ندانید چگونه به درستی از آن استفاده کنید میتواند کیف پولتان را خالی کند. این موضوع برای من اتفاق افتاده و هیچ بازگشت سرمایهای در کار نبوده است. وبلاگنویسی از این روش موثرتر است.
ملانی هیوود از SmartySaver.com

28- مهم‌ترین منبع هدر رفتن پول در محل کار، استفاده ناکارآمد از پرسنل است. صاحبان کسب و کارهای جدید باید با راه‌هایی عملی به کارمندان خود آموزش دهند كه از وقت خود به طور موثر استفاده کنند تا كارشان تاثیر روشنی بر بازگشت سرمایه داشته باشد. اگر کارمندان شما زمان زیادی صرف فیس‌بوک یا كارهایی بی نتیجه می كنند، پس حقوقی که می‌گیرند صرف کاری نمی‌شود و فقط همین امر می‌تواند کسب و کارتان را به سقوط بکشاند.
مارک مک لافلین از Results Marketing

29- ما بر این باوریم که بزرگترین اتلاف پول برای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان در ابتدای کار، استخدام کارمندان زیاد است. به جای استخدام کارکنان، استفاده از کارآموزان یک منبع خوب کمک هستند و از این طریق صاحبان کسب و کارها و کارآفرینان فرایند تفویض کار را یاد می گیرند و وقت و انرژی خود را بر جنبه های تولیدی و سودآور کسب و کار خود متمرکز کنند.
اریکا اسپربر از SuperInterns.com

30- بی تردید بزرگترین اتلاف پول در کسب و کارهای کوچک، استخدام نیروهای بی‌استعداد است. بسیاری از کارآفرینان بودجه زیادی ندارند اما بزرگترین اشتباه انتخاب افراد بر اساس بودجه است. تجربه نشان می‌دهد: بهترین استعدادها را پیدا کنید و اجازه دهید کارشان را انجام دهند. این استعدادها چندین برابر هزینه های خود را به شرکتتان برمی‌گردانند.
مایک توماس، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Mommy’s Medicine Cabinet





نوع مطلب :
برچسب ها : 30، اشتباه، کوچک، کسب و کار، تبلیغات، بازاریابی، ایده، ایده پردازی، اس ام اس، آموزش، آموزش مشاغل، آموزش راهکار ها، تبلیغات اینترنتی، چگونه پولدار شویم، کارخانه، کارگاه، کسب درآمد، مشاغل درآمدزا، چگونه پولدار شدن، اشتباهات، اشتباهات کسب و کار، مدیریت، مدیریت درآمد،
لینک های مرتبط :
مهدی گل محمدی
چهارشنبه 12 بهمن 1390
پنجشنبه 7 اسفند 1393 05:51 ب.ظ
باسلام واحترام به قول خوانندگان مطالبتان بسیار مفید وکارآمداست گرچه نمیدانم تاچه حدموارد رو بکار بستید اما اگر به جای بنده بودید کار نمانده ای نیست که انجام نداده باشم که که هم خودم رضایت داشته باشم وهم مولفین محترم در خدمت حضرتعالی هستم برای نشر مطالبتان در حال تدوین چندین کتاب کسب وکار هستم اجازه دارم از مطالبتان استفاده کنم تدین نژاد مدیر مسوول انتشارات تدین 0918/5002701
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای محلی برای آغاز یک کسب و کار محفوظ است